close

一直想分享Sasha Sloan的歌,

因為他的聲音真的好棒喔!

然後就找到了這首,

真的很符合我的心聲,

這一年內,很多好朋友都已經結婚了!

莫名的已經大學好幾年了,

很多同學也拿到各種證照、累積了許多就業經驗,

然而我一直到了今年九月才又重新回到學校,

又選了個不好念的研究所,

還又不安分的覺得不會畢業馬上就會在台灣就業,

雖然有朋友提醒,是不是該穩定了?

 

當然,我也一直問著自己,

不過,我始終覺得這個世界一直在殘害我的身體,

尤其是台灣,哈哈哈

所以我是不是應該想辦法往外逃呢?

或趁著有生之年去看看世界各地呢?

剛好,稍早才看到一篇分享有位掏金旅遊家,

從十幾歲到五十歲都持續在旅遊著,

我也不是一直在跟別人說不要在意年紀嗎?

計畫趕不上變化的常態,

我不敢長期規劃,我不敢穩定,

而穩定比較有可能是我的不安......

 

有點想實驗,這樣的人生,不行嗎?

 

↓如果想看中文歌詞字幕的↓

 

lyrics-

All of my friends are settling down
They're only kids but they're married now
Let's follow the lights, follow the crowd
Baby we got to get out
Let's get out of this town
I want an ocean view, somewhere
As long as I'm next to you, I don't care
I don't wanna live my life in circles
I just wanna find an empty road
Let's get away from here, let's go
All of my friends are settling down
They're only kids but they're married now
Let's follow the lights, follow the crowd
Baby we got to get out
Let's get out of this town
Nothing ever changes here, I know
Another day, another year, same old
I don't wanna live my life in circles
I just wanna find an empty road
Let's get away from here, let's go
All of my friends are settling down
They're only kids but they're married now
Let's follow the lights, follow the crowd
Baby we got to get out
Let's get out of this town
Let's get out of this town
Let's go
Let's get out of this town
Let's get out of this town
Let's go
Let's get out of this town
Let's get out of this town
Let's get out of this town
Let's get out of this town
arrow
arrow

    rosie81 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()